Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~baczek69

fajne oczeta ;]


nic dodac nic ujac ;]


Politycy rozwalili nam kraj ;] My powinnismy im Euro ;]


nice ;p i like it ;]


moje pierwsze proby fotografowania auta ;p prosze o wyrozumialosc ;p


slodziak ;]


mi sie podoba fajne kolorki ;]


nie obrazam ;] tylko mowie ze nie wnosisz nic kreatywnego ;] i Twoje zdanie jest malo wartosciowe ;] robisz fotki kaczuszek pajaczkow i rozmazanych psow a komentujesz portety.... i to w sposob jaki sie wyslawiaja male dzieci... ne-e co to za "wydzwiek" ;] moze postarasz sie wyslic na cos kreatywnego ;] ??


nie ladnie sie powtarzac ;] poza tym zdanie kogos kto nie robi portretow ani zadnych zdjec osob.... o tym czy mu sie dany portret podoba.... kiepski punkt odniesienia ;] ja sie na zwlaszcza ze wole rady z punkty technicznego.... nie masz nic do powiedzenia w tym temacie....


nic nie rozmywalem........ juz od dawna przestalem uzwac jakiegolwiek blura ;]


fajne kolorki ;] good work ;]


fajne zblizenie ;p tele robi swoje ;p ja nie mam wiec nie moge tak poszalec ;p ale tez mam kilka fajnych ujec ;] godd work ;]


fajne ;] dobrze dobrane kolorki modelka sliczna ;] odpowiednia stylizajca ;] subtelnie ale kuszace ;] godd work ;] i gratulacje dla modelki ;p


w sumie dobra inspiracja na zdjecie ;]


zdecydowanie fajniejszy ;] lubie malarstwo przypominajace a raczej zblizone do zdjecia ;] Good Work ;]


szacunek ;] az dziw ze takie rzeczy w polsce ;] ale zdjecie mega ;] wzor do naslodawani i dazenia do idealu ;] hehehehe ;] genialne kolorki ;] kadr ;] nic dodac nic ujac ;]


hmmmm aby nieco wyjasnic ;p nogi posmarowane oliwka i lampa beauty ;] troche wyciagniete kolory i kontrast ;] nic wiecej ;p a efekt jak widac daje rade ;] natomiast pupa ;] hmmmm zmniejszony kontrast ;] wyciganiecie swiatla w cieniach ;] odpowidni material i taki efekt ;] gladki material ;] co do tla ;] zwykla biala szmata lekko brudnawa ;] przy odpowiednim kontrascie i rozsjasnianiu powdouje fajny kontrast z modelka i nieregularny szary pattern ;] w sumie nic nie wygladzalem ani nie rozmywalem ;] czysta gra kolorow i kontrastu ;]


dla mnie bomba ;] ;]


CZAD ;] FAJNE ZDJECIE I "KOLORKI" ;P ZNACZY SIE SWIATLOCIENIE ;P OJ WIADOMO O CO CHODZI ;P PO PROSTU DOBRZE ZROBIONE ZDJECIE ;P GOOD WORK ;]


fajne kolorki ;] ladna modelka ;] nice work ;]


fajniusie ;p ale jakis dziwny glow na modelce ;] poza tym nice ;]


bardzo nice ;]


NICE ;] fajne szczegoly ;] no i kolorki ;p


;]


boskie ;] a modelka nieziemska ;]



1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt